VERZENDING

Als verzendmogelijkheden biedt BermanTec u standaard- en expresszendingen met DHL-Pakket, DHL-Express en UPS aan. Om de verzendkosten weer te geven plaatst u het gewenste artikel in de winkelwagen en voert u het afleveradres in. De werkelijke kosten worden automatisch berekend.

De niet-bindende standaard levertijden zijn (na het plaatsen van uw bestelling)
– binnen de EU ca. 1-5 dagen (afhankelijk van de locatie)
– VK en VS ca. 3-4 dagen
– Rest van de wereld ca. 5 dagen

Op verzoek bieden wij ook de verzendmogelijkheid voor levering op de volgende werkdag. Neem voor speciale vragen over verzending contact op met een van onze collega’s. Wij kunnen u dan een verzendoplossing op maat aanbieden.

RETOUREN en Annuleringen

Over meer dan 99% van onze verkochte artikelen ontvangen wij gelukkig geen klachten! Toch kunnen er soms gebreken zijn. Neemt u bij problemen alstublieft direct contact met ons op zodat we u gelijk kunnen helpen.

Annuleringen

A. U kunt een bestelling van goederen op elk moment annuleren tot 14 dagen na de dag waarop u de goederen van ons heeft ontvangen. Om uw bestelling te annuleren, neem contact met ons op via e-mail (info@bermantec.com of kontakt@bermantec.com) met uw bestelnummer als referentie en laat ons weten dat u wenst te annuleren.

B. Als u een bestelling annuleert voordat deze is verzonden en u heeft vooruitbetaald, dan zullen wij dit bedrag aan u terugbetalen, samen met eventuele verzendkosten. Als we de goederen al naar u hebben verzonden, moet u deze op eigen kosten aan ons retourneren. Neem contact met ons op, dan kunnen we ervoor zorgen dat onze koerier de goederen bij u ophaalt en zullen we de vervoerskosten van uw terugbetaling aftrekken.

C. U kunt de goederen alleen aan ons retourneren op voorwaarde dat:

– ze waren niet op maat gemaakt of een speciale bestelling;

– ze zijn niet gemonteerd; en

– ze worden geretourneerd in een verkoopbare staat.

D. Indien niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, behouden wij ons het recht om administratiekosten in rekening te brengen tot 25% van de goederenwaarde om de kosten van het testen en opnieuw verpakken te dekken voordat het artikel weer terug in onze voorraad gaat.

Retourprocedure

A. In het geval van een retourzending zullen wij op verzoek van de klant een “elektronisch retourlabel” verstrekken en dit naar een door u opgegeven e-mailadres sturen. De klant is verantwoordelijk voor het organiseren van het ophalen of brengen van het artikel naar de drop off locatie van het vervoersbedrijf. De bezorgkosten van de retourzending worden alleen vergoed als de klacht gegrond is en als de retourzending naar ons wordt teruggestuurd met behulp van het “elektronische retourlabel” van DHL Parcel, of voor een andere manier van verzenden die vooraf door een van onze collega’s is bevestigd.

B. Stuur het defecte artikel zo compleet mogelijk naar ons terug, inclusief accessoires, dat wil zeggen met alle onderdelen die u van ons hebt ontvangen bij de levering. Dit omvat het item zelf, de originele doos, schroeven, moeren, kabels, enz.

C. Gebruik voor het retourneren van goederen aan ons een geschikte verpakking die de goederen beschermt tegen typische transportrisico’s.

D. Voeg een gedetailleerde beschrijving van het defect en een kopie van de factuur toe. Dit vereenvoudigt en versnelt het proces.

E. Wij zorgen ervoor dat uw retouraanvraag zo snel mogelijk wordt ingediend en beoordeeld en indien nodig wordt doorgestuurd naar de fabrikant.

F. Stuur de retourzending naar het volgende adres: 

P.A. Berman Techniek B.V.

  • Adres:Veldkersweg 34, 3053JR Rotterdam, Nederland
  • Informatie en vragen:+31 (0)10-4610677